Trójwymiarowy wydruk
Błyskawiczny rozwój technologi informatycznych dotknął także branżę reklamową. To właśnie przez zaawansowane pomysły drukowania obecnie można tworzyć interesujące projekty. Przykładem może być chociażby letterpress. I o ile typografia używana była w drukarstwie od sporo lat, to dopiero teraz została doceniona przez drukarzy, a przede wszystkim klientów, którzy masowo decydują się na druk taką metodą. Polega ona na odbijaniu nadruku na miękkim rodzaju papieru. Niezmiernie częstokroć do tych prac nie używa się też barwników. Wówczas samo tłoczenie spełnia swoją rolę, dodając wydrukowi kontrast. Co ciekawe, przedstawiciele różnych agencji reklamowych bardzo chętnie łączą ze sobą nowe sposoby druku.
Idealnym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Zamiast tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza przez zniszczeniem, lecz także poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też ogromna konkurencja. Nic więc dziwnego, iż agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą albowiem ściągnąć do siebie odpowiednią liczba klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Zatem też olbrzymie firmy mogą liczyć na znaczące rabaty i oczywiście pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Wiele z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga perfekcyjne wyniki sprzedaży.
Idealnym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Zamiast tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza przez zniszczeniem, lecz także poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też ogromna konkurencja. Nic więc dziwnego, iż agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą albowiem ściągnąć do siebie odpowiednią liczba klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Zatem też olbrzymie firmy mogą liczyć na znaczące rabaty i oczywiście pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Wiele z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga perfekcyjne wyniki sprzedaży.
